martes, 28 de julio de 2009

CERRADO POR VACACIONES

Me voy de vacaciones, que sinceramente las necesito. Han sido unos meses muy intensos de reuniones, viajes y proyectos. Pero….en Septiembre nos volvemos a encontrar con más Moda, Diseño, Arte…
Em vaig de vacances, que sincerament les necessito. Han estat uns mesos molt intensos de reunions, viatges i projectes. Però...al setembre ens tornem a trobar amb més Moda, Disseny, Art....

martes, 21 de julio de 2009

NIT D´ACCIÓ. 22 Julio 2009. 21h.

Es lo que nos proponen desde la Terrassa de L´escorxador de Elx, Alacant. Una noche donde tres artistas plásticos, nos plantean "una pequeña degustación performática" Lenny Pony, Bibiana Soledad y Javi Moreno. Al finalizar las performances, el concierto de BOAT BEAM. Tres chicas que un buen día descubren que sus gustos musicales y personales son parecidos y deciden formar una banda.

The Rain Pauly | BOAT BEAM from ORIGAMI RECORDS on Vimeo.

Solamente recordaros que la entrada es gratuita y limitada al aforo de la sala, así que pon en tu gps la siguiente dirección, CCCE L´Escorxador C/ Curtidors, 23 Elx-Alacant És el que ens proposen des de la Terrassa de l´escorxador d'Elx, Alacant. Una nit on tres artistes plàstics, ens plantegen "una petita degustació performática" Lenny Pony, Bibiana Soledad i Javi Bru. AL finalitzar les performances, el concert de BOAT BEAM. Tres xiques que un bon dia descobrixen que els seus gustos musicals i personals són semblants i decideixen formar una banda. Solament recordar-vos que l'entrada és gratuïta i limitada a l'aforament de la sala, així que posa al teu gps la següent adreça.

martes, 7 de julio de 2009

SARA BASCUÑÁN.

Su nombre va ligado al mundo de la moda, por varios motivos. Sara es diseñadora de vocación y estilista de profesión. O es al contrario?. Difícil es para mi catalogar a Sara. Si observamos sus proyectos editoriales o su trabajo como diseñadora, claramente distinguimos una inspiración romántica en sus propuestas que busca y rebusca en prendas de principios del siglo XX en sus detalles, en sus tejidos. Aunque su mayor fuente de inspiración son las décadas más influyentes en la moda, los locos 20, los glamorosos 50 y los rompedores 60 pero sobre todo la libertad de “la mujer actual”.
En breve dejará Valencia y se trasladará a París donde va a “disfrutar mucho observando a la gente y viendo como visten”. Una experiencia enriquecedora, que sin duda marcarán sus próximas creaciones. Con ese estilo tan personal que imprime en cada uno de sus proyectos, no dejará la investigación de formas, mezclas de texturas y materiales….”mi proceso creativo surge de una idea, haciendo evolucionando las prendas, y recurriendo a las imágenes que voy guardando”. Un collage de tendencias en el que incluye a varios de los fotógrafos de cabecera de las diferentes ediciones de Vogue en Europa como el británico Tim Walker o el italiano Paolo Roversi. Sara y el fotógrafo de moda, Jonathan Segade, forman un tándem perfecto del podemos deleitarnos en varias publicaciones, como son, 5magazine o Tendencias en VLC. Un trabajo en equipo, en el que cada uno aporta su “granito de arena” recreando ese universo tan especial. Ella contribuye con su talento apropiándose de las prendas de varios diseñadores mientras que Jonathan nos recrea con sus historias llenas de fantasía como adentrándonos en un cuento. El seu nom va lligat al món de la moda, per diversos motius. Sara és dissenyadora de vocació i estilista de professió. O és al contrari?. Difícil és per a mi catalogar a Sara. Si observem els seus projectes editorials o el seu treball com dissenyadora, clarament distingim una inspiració romàntica en les seves propostes que busca i rebusca en peces de principis del segle XX en els seus detalls, en els seus teixits. Encara que la seva major font d'inspiració són les dècades més influents en la moda, els bojos 20, els glamorosos 50 i els destrossadors 60 però sobretot la llibertat de “la dona actual”.
En breu deixarà València i es traslladarà a París on va a “disfrutar molt observant a la gent i veient com vesteixen”. Una experiència enriquidora, que sens dubte marcaran les seves pròximes creacions. Amb aquest estil tan personal que imprimeix en cadascun dels seus projectes, no deixarà la investigació de formes, barreges de teixidures i materials,etc. “El meu procés creatiu sorgeix d'una idea, fent evolucionant les peces, i recorrent a les imatges que vaig guardant”. Un collage de tendències en el qual inclou a diversos dels fotògrafs de capçalera de les diferents edicions de Vogue a Europa com el britànic Tim Walker o l'italià Paolo Roversi. Sara i el fotògraf de moda, Jonathan Segade, formen un tàndem perfecte del que podem disfrutar en diverses publicacions, com són, 5magazine o Tendències en VLC. Un treball en equip, en el qual cadascun aporta el seu “granito de arena” recreant aquest univers tan especial. Ella contribuïx amb el seu talent apropiant-se de les peces de diversos dissenyadors mentre que Jonathan ens recrea amb les seves històries plenes de fantasia com endinsant-nos en un conte.

miércoles, 1 de julio de 2009

Nos VEMOS en......

Llegó el verano,y con ello, asoman los primeros eventos estivales, que no debemos perdernos. La primera cita entrá lugar el 2 de Julio, en los jardines del Palau de la Música de Valencia a las 20:30h. Se trata de una gala benéfica organizada por la Asociación Española contra el Cáncer, donde los chicos de "La Cinta Roja" mostrarán su línea de costura mujer,bajo el título "Mi amor por Joan Fuster". Una colección que muestra como se pueden mezclar los tiempos y como hacer de lo plasmado algo real, fresco, ponible y donde destacan los bordados a mano,las aplicaciones en punto de cruz, los volumenes posicionados, los vaciados...Destacando el uso de tejidos nobles y naturales. Sus creaciones estarán acompañados por la Banda de música de Bellas Artes que serán los encargados de amenizar la velada-coctel y que servirá como arranque a los diferentes actos y eventos de la feria de Julio. Todo lo recaudado durante la velada, se destinará de forma integra a la investigación, la formación del voluntariado, la prevención y diagnóstico del cáncer y así mejorar el cuidado y tratamiento de aquellos que lo padecen.
La colección Costura de La Cintra Roja,se inspira en la obra del escritor Joan Fuster.

La segunda propuesta, es el acto cultural de la semana. La exposición titulada "Miradas desde el dibujo y la fotografía al arte de la belleza clásica" se inagurará el Viernes 3 de Julio a las 20h en el Instituto Alicantino de Cultura Juan Gil Albert, sito en Casa Bardín, C/. San Fernando, 44. La exposición reuné las 46 obras seleccionadas del concurso convocado con el fin de profundizar en "la belleza clásica a través del dibujo y descubrir una mirada atemporal a la belleza". Javier Moreno obtuvo el primer premio en la modalidad de Dibujo.

En arribar l'estiu, s`organitzen els primers esdeveniments estivals, que no hem de perdre'ns. La primera cita entrá lloc el 2 de Julio, en els jardins del Palau de la Música de València a les 20:30h. Es tracta d'una gal·la benèfica organitzada per l'Associació Espanyola contra el Càncer, on els nois de "La Cinta Vermella" mostraran la seva línia de costura dona,sota el títol "El meu amor per Joan Fuster". Una col·lecció que mostra com es poden barrejar els temps i com fer del plasmat una mica real, fresc, ponible i on destaquen els brodats a mà,les aplicacions en punt de creu, els volumenes posicionats, els buidatges...Destacant l'ús de teixits nobles i naturals. Les seves creacions estaran acompanyats per la Banda de música de Belles Arts que seran els encarregats d'amenitzar la vetllada-coctel i que servirà com arrencada als diferents actes i esdeveniments de la fira de Julio. Tot el recaptat durant la vetllada, es destinarà de forma integra a la invertigación, la formació del voluntariat, la prevenció i diagnòstic del càncer i així millorar la cura i tractament d'aquells que ho pateixen.

La segona proposta, és l'acte cultural de la setmana. L'exposició titulada "Mirades des del dibuix i la fotografia a l'art de la bellesa clàssica" es inagurará el Divendres 3 de Juliol a les 20h en l'Institut Alacantí de Cultura Juan Gil Albert, situat a casa Bardín, C/. San Fernando, 44. L'exposició reuné les 46 obres seleccionades del concurs convocat amb la finalitat d'aprofundir en "la bellesa clàssica a través del dibuix i descobrir una mirada atemporal a la bellesa". Javier Moreno es va obtenir amb el primer premi en la modalitat de Dibuix.