domingo, 10 de enero de 2010

.....de REBAJAS.

Esté periodo de rebajas es uno de los más interesantes de los últimos años. Solo hay que leer los titulares de los principales periódicos digitales. “Las mayores rebajas de la historia”, El Pais. “Las rebajas más agresivas de la historia”, Levante. No es casual, que la mayoría los titulares coincidan, principalmente por varios motivos. Número uno, la crisis. ( ojalá sirvan para reactivar un poco el consumo ) Y el segundo, por el curioso fenómeno meteorológico llamado el veranillo de San Martín, que esté año nos acompaño más días de los debidos, e invitaba poco, a invertir en prendas de paño, piel o cachemir. ( Así que la mayoría de diseñadores tienen ganas de dar salida al stock ). Me gustaría aconsejaros sobre las mejores direcciones, para aprovechar al máximo vuestras compras en período de rebajas.
Sergis.
El truco esta en saber elegir y repartir un poco el presupuesto que destinéis al “rebajeo“. La primera “partida presupuestaria” invertirlas en prendas especiales, aquellos flechazos de diseñadores consagrados o de jóvenes promesas del diseño. (Para conseguir una buena prenda de diseñador, lo mejor es ir estos primeros días) Aunque si vuestro presupuesto es más ajustado, mejor será que esperéis a las semanas siguientes, es decir, a las segundas rebajas o al remate final de temporada. Donde si la suerte os acompaña, podéis encontrar la gaga, o gangas, de vuestra vida. JUAN VIDAL tiene todo al 50%. Los descuentos en TONUCA, van desde un 30% hasta un 50%. HIGINIO MATEU tiene prendas desde el 40% llegando incluso al 70%. Y es que el “rebajeo” que no nos falte¡¡¡¡¡
J.Ferrer.
Aquet període de rebaixes és un dels més interessants dels últims anys. Solament cal llegir els titulars dels principals periòdics digitals. “Les majors rebaixes de la història” El Pais. “Les rebaixes més agressives de la història” Levante. No és casual, que la majoria els titulars coincidisquen, principalment per diversos motius. Número un, la crisi. ( de veritat servisca per a reactivar un poc el consum ) I el segon, pel curiós fenomen meteorològic anomenat “el veranillo de San Martín“, que aquet any ens acompanyat més dies dels deguts, i convidava poc, a invertir en peces de drap, pell o cachemir. ( Així que la majoria de dissenyadors tenen ganes de donar eixida a l'estoc ).
M'agradaria aconsellar-vos sobre les millors adreces, per a aprofitar al màxim les vostres compres en període de rebaixes.
Mari.
El truc esta en saber triar i repartir un poc el pressupost que destineu al “rebajeo“. La primera “partida pressupostària” invertiu-les en peces especials, aquells “flechazos” de dissenyadors consagrats o de joves promeses del disseny. (Per a aconseguir una bona peça de dissenyador, el millor és anar aquests primers dies) Encara que si el vostre pressupost és més ajustat, millor serà que espereu a les setmanes següents, és a dir, a les segones rebaixes o a la remate final de temporada. On si la sort us acompanya podeu trobar la gaga, o gangues, de la vostra vida.
JUAN VIDAL té tot al 50%. Els descomptes en TONUCA, van des d'un 30% fins a un 50%. HIGINIO MATEU té peces des del 40% arribant fins i tot al 70%. I és que el “rebajeo” que no ens falte.¡¡¡¡¡